Friday, February 25, 2011

Pagii inii ?

Hyee hyee :)
Pagii nehh woke up then terus tenguk hp .
Baca wish night dari si dia . dan lisz senyumsenyum jaa lahh kan .
Lisz terus tuwun bawah dan kemas rumah lahh kan .
Today ta mashak lagii . Ohh ! Sungguh malas oke !
So nty makan jaa lahh apapa yang ada oke .

Last night dah kena lecture dengan si dia . 
Pliss oke NurulLizainy ! Take note oke ! Buat yang terbaek dan jadilahh y terbaek .
YESS ! Semangat yang baru nehh . wahhalaaalaa : Blushing .
MAAFKAN lisz oke syg !

Rindu dengan relation kengkawan lama di CHUA AHH KEE 1 !
wahh gilaa memang gossip abes !
But now sume pergi menghilangkan diri . dan kenapa ?
Kecik , k'ayu , pat , chubby , emma , betik , echa , farra , jeton , moon ?
Sumpah rinduu korg gilaa oke !

Kepada yang berkenaan :
aku tak pernah mintak apapa dari kau lagii oke ? Cukup dengan apa yang berlaku dan cukup buat cerita dan bercerita pada orang lain . kau dah buat salah dengan aku dan kenapa kau burukkan orang yang pernah jaga dan cover kau ? Aku cuma mintak kau mengaku , tapi kau maseh nafikannya . apa salah aku pada kau ? Aku dah cukup buat yang terbaik untuk kau , jadi yang terbaek untuk kau , tapi kenapa kau balasnya dengan sekejam ini pada aku ? sungguh aku tak sangka oke . dan tolong ! Aku dah cukup penat tok jadi mangsa kau . dan aku ada kehidupan baru sekarang . dan aku takkan pernah rasa malu sebab takkan ada sapa tahu apa kebenaran sebenar kehidupan aku sekarang . Adakah ini salah aku juga ? Pergi lahh kau jauh dan lenyapkan segalanya yang sudah berakhir . sedar lahh oke . Ini silap kau dan ta seharusnya kau libatkan orang lain dan kau persalahkan diri aku . Regret sangat penah bagi kau peluang dalam hidup aku :(

Byebyee .
Iloveyou sayang :)

No comments:

nlad
A women with a different kinds of addiction