Thursday, February 24, 2011

Angry ?

To sesapa yg bermulut kepoh yang ta reti diam dan ta senang tenguk orang bahagia :

Heh ? Past is past oke ? kenapa ta boleh na accept kenyatan hidup nehh kep ?
wahhwahh ! semakin berjinakjinak kau mengata orang . Na kata aku kesa ? YESS ! Aku kesah ! SEBAB ? Dia dengan aku sekarang . so apapun kau na kata , just do it oke ? satisfied kep dapat buat mcmtuh ? berkata atas angin-angin jaa kott . Ohh , wasting ! Dia jauh berbeza dari apa yang kau kata dan fikirkan oke . Malas dan malas nak kata lagii lahh wehh . Kau teruskan jaa lahh nan kehidupan baru kau tuh oke ? Tayh na sibuk pertikaikan cerita lama ! Sumpah , gilaa malas na bergaduh dengan perkara macam nehh ! Kau baek dengan aku , aku pon akan baek lahh wehh nan kau ! Berani sangat datang jumpa depan-depan oke ? Face to face oke ? Huhh . sungguh memenatkan lahh ! Haishhh menyirap ! Kau pergi blaa lahh babe !

To syg :
what stupid things she's done hah ? Sorts of question were popping in my mind oke .

No comments:

nlad
A women with a different kinds of addiction