Monday, February 28, 2011

Wahhwahh . banyak upload foto tadii . Dkt fb ?
Ohh . nanti2x lahh ye lisz upload oke . Na berasmara dengan my blog dulu oke .
So , banyak sangat lisz na story nehh . si kepoo nehh ! hahaha .
So what ? this is my blog oke . so sesuka hati lahh na kata apa pon oke .

Tadi online FB . Wahh banyak sangat story baru oke . hah ? terperanjat boley ? Tahu kenapa ? Sebab ramai sangat yang nak anginangin kat wall fb dan ramai sangat yang mengamok oke ! I like this part oke ! Tapi advance fb tuh sebab kat dia jaa kita boley lepaskan geram kan kan . tapi yang na terasa tuh , no comment lahh . Terasa sebab memang betol dan kena sangat lahh dengan diri tuh kan . Fuhh . masih na cover kesilapan diri sendirri lagii sehh :0 Act talk bot sapa lahh kan ? yang tahu . just keep quiet oke ? nanti dia tahu , hot tempered lagii , bertambah tambahlah nanti dia burukburukkan orang yang terkena tuh nanti . Hmm ! G E R A M !

Dan nasihat lisz untuk si dia :
Kau dah melampau sangat oke . How dare you hah ? Why musty na pentingkan diri sendiri ? Kau sedar ta ? kau tahu ta ? orang yang kau kutuk dan burukburukkan tuh adalah orang yang pernah jaga kau , cover kau , backup kau dan pertahankan kau dan dia lahh oarang yang owes ada dengan aku dan kau apabila our relation ada masalah !! Kau tahu ta sume tuh ?! Kenapa bila silap kau sendiri dah kantoi , kau jadikan dia mangsa tok sume orang yang pernah bersama dia ? Kenapa samapi haty gilaa hah ? SUMPAH ! Aku tak boleh terima kau buat dia mcmtuh ! tahu kenapa ? Sebab dia yang aku kenal telah banyak berjasa pada kau ! tapi kau ? huhh ! Adik jenis apa kau nehh hah ? ingat oke ! kau dah buat silap besar now nehh dan kau dah melibatkan ramai orang . Peluang maseh ada tok kau perbetolkan kesilapan kau . tapi kau tak gunakan peluang tuh sebaiknya ! jangan ingat kau cukup bahagia sekarang oke nan kehidupan baru kau . aku pasti satu masa nanti kau akan dapat yang sama macam yang kau lakukan pada aku dan yang lainlain . aku ta mendoakannya , tapi kau takkan sedar selagi ini semua ta menimpa diri kau ! Hidup setaon 2bulan dengan penuh PENIPUAN ! dan aku percaya orang disekeliling kau tak tahu cerita sebenar kerana takkan mungkin kau na ceritakan keburukkan kau tuh ! kau sangat HEBAT ! Teruskan dengan permainan hidup kau oke ! dan ingat ! sampai bilabila pon takkan ada tempat untuk kau dihati aku lagii ! dan takkan pernah aku maafkan kau ! Yakin lahh , kau takkan pernah bahagia dengan apa yang dah kau lakukan !

No comments:

nlad
A women with a different kinds of addiction