Monday, May 2, 2011

To some people :


Heh kau ! Kau boleh blah dari hidup aku oke ! Aku tak perlukan apapa kott maklumat or cakapcakap banyak dari kau ! Sikit pon aku tak pernah nak sibuk or ambil tahu about kau ! Tak ingin lahh wehh ! Tapi so sangat pelik sebab kau selalu sibuk tentang aku . apehal wehh ? Kau jeles apa tengok kehidupan aku sekarang ? hah ! Buat pengetahuan kau , sikit pon aku tak heran dengan apa yang kau nak kata , nak kepo , na persoalkan . Aku tak hairan oke ! Kau paham tak babe ? Kau tada kena mengena dengan sikit pon tentang kehidupan aku samada yang lepas atau pon yang bertahuntahun lepas yang dah berlaku ! so please ! Pergi jauh dan tolong buang sikap hasad dengki kau pada aku tuh yang tak hentihenti cemburu buta dengan kebahagian aku ! Ohh my god ! Aku tank tahu apapa lahh tentang kau . Nama kau pon tak pernah wujud dalam kamus hidup aku oke ! So kau boleh blah dan berambos ! Aku tak sukaa kau nak sibuksibuk dengan kehidupan aku ! Fuhhh ! Si manusia yang tak tahu malu nak menilai kehidupan aku sedangkan diri sendiri pon tak betol ! Apa lahh hai orang macam ni ! Masakmasak ! Bye ! Go stalker !

2 comments:

miss atie said...

benci dgn orang mcm ni!!!

Miss Lisz said...

yess ! saya sokong ! Benci sangat !

nlad
A women with a different kinds of addiction