Thursday, October 13, 2011

Salah jika berkawan ?

Lisz rasa geram dengan someone nehh . Salah ke kalau kita terus jadi kawan walau hakikatnya kita dah ta boley bersama ? Jangan belagak sgt lahh bila jumpa dan berhadapan dengan aku . Apa sehh sampai hina sekali kau pandang dan layan aku . Aku tahu silapnya dtg dari aku . Tapi ta salah  kalau kita terus berkawan apa ?! Hidup sombong sgt ponn ta boley jugak lahh derr . Aku respect kau , tapi kau ? Hm . tape lahh . Aku just mampu doakan kebahagiaan kau jaa lahh kay . Kalau kau profesional , kau ta macamni lahh . Ta salah kan kalau kita terus berkawan kalau dah memang tada rezeki utk kita bersama semula .

Mood untuk si dia :
Aku kecewa sgt dengan diri kau selepas aku lepaskan kau pergi . Teramat sedih dan kecewa dgn tindakan kau pada aku selepas apa yang berlaku antara kita .

3 comments:

S'kor D'Red said...

Hmmm...mcm da tau ja sapa yg dmksudkn ni..

sHieRa cAkAp said...

Sabar lah Dear... Kalau dia yg sombong, dia lah yg rugi..

Miss Lisz said...

S'kor D'Red : siapakah yang anda maksudkan ?

Shiera Cakap : still bersabar dgn segala respon dia pada saya . Hope that dia puas kan .

nlad
A women with a different kinds of addiction