Thursday, April 2, 2015

Tiada lagi .

 
Yeah ! Everybody hurts. Me too.
 
She's already gone. Where is she? Where are you?
Dalam flight on the way ke Jeddah bersama mama, ayah serta penumpang yang lain.
Alhamdulillah rezeki awak dapat jejakkan kaki ke tanah suci bersama yang tercinta.
Kami disini mendoakan agar awak, mama dan ayah serta jemaah haji yang lain selamat pergi dan pulang ke tanah air ini. Selamat menunaikan ibadah umrah yee sayang.
Kami amat merindui kamu sayang. Semoga semuanya baik-baik sahaja dan semoga juga Tuhan permudahkan segala urusan awak sepanjang berada disana.
 
Why so hurts? Something happen yang tidak akan aku lupakan. Ini peluang terakhir.
Aku terluka lagi walau hanya kerana ditipu. Entah kenapa rasa macam ditikam bertubi-tubi.
Aku berharap agar ianya tidak berlaku lagi. Be strong Lizainy!
 
Sayang, im gonna miss yoou so badly. Take care okay dekat sana. Jaga pemakanan. Jaga kesihatan.
Jangan lupa aku dekat sini. Doa banyak-banyak untuk aku yaa sayang.
 
Alhamdulilah rezeki lagi kali ini. Awesome present "Baby G Watch" from her. Im so surpised!
Hadiah anniversary last month katanya. Itu jaa lahh cara dia nak tackle aku bila marah, sedih dan terluka dengan sikap dia.
By the way mushy, aku terima hadiah tuhh bukan sebab aku gilaknnya. dan bukan semudah itu marah aku hilang. Aku tak perlukannya. Tapi aku menghargainya sebagaimana aku nak kau mengerti cara aku menghargai kehadiran kau dalam hidup aku. Kemewahan harta benda bukan segalanya bagi aku.
Tapi apa yang aku cuma mahu adalah kepercayaan, kesetiaan, kejujuran, ketulusan dan keikhlasan dalam relation. Aku harap kau mengerti itu yaa sayang.
 
Hampir 10 tahun kami bersama. Alhamdulillah masih dikekalkan sehingga ke nafas hari ini.
Cukup kau tahu, aku cukup bahagia walau ada duka berada disamping kau wahai budak degil!
 
Aku sayang kau dunia akhirat ! 10Hari bakal kau pergi tinggalkan aku sendiri.
 
Aku rindu.
 
Wassalam :)
 
 

1 comment:

tiga lalat said...

Salam singgah. Hee ;p

nlad
A women with a different kinds of addiction