Friday, June 26, 2015

Happy Friday u'olls !


Hi! Assalamualaikum semua. Salam Jumaat dari aku yang masih ditempat duduk melaksanakan tanggungjawab sebagai pekerja. Tapi sempat curik masa untuk buat satu post. Hihihi.

Hari ini hari Jumaat, hari yang aku tunggu-tunggu disetiap minggu. Kenapa? Sebab hari last bekerja untuk setiap minggu. Lepas tuhh tak perlu na fikir pasal kerja. Cuti! Seronok lahh jugak walau dua hari sahaja kan. Okay lahh daripada tada kan. #Akuseorangyangmalasnakbekerjalebihmasa

Aku rindu kawan lama. Aku rindu mereka semua. Dulu aku akrab dengan mereka. Kini tidak lagi. Apakah khabarnya mereka semua kan? Alhamdulillah. Mana yang masih aktif berfacebook, aku masih dapat up to date info mereka. Mostly mereka semua dah berkhawin. Dah beranak pinak dah pon. Wahh! Seronok tengok. Tapi aku belum lagi. InsyAllah. Coming soon!

Hari ini banyak sangat kerja. Masuk kilang nehh bermacam-macam jenis sistem aku belajar. Betul lahh kata orang, kalau nak belajar, masuklah kilang. So aku agreed lahh dengan statement dorang. At first memang pening yang teramat sangat. But slowly aku belajar dan aku faham. So today will be a HSE Committee meeting. Biasa dulu dekat tempat kerja, aku cuma join the meeting. But here, all the minutes meeting and slide presentations aku yang prepare. Termasuklah untuk Green Team meeting. Alhamduillah. Aku mampu dan ianya berhasil. Tapi slide tak siap lagi nehh. Aduhhh!

Banyak sangat kerja outstanding. Aku dah pening. Dengan sport club punya event lagi. Satu budget pon aku tak buat lagi. Dalam Kerry's Calendar aku dah letak bulan 8 nehh aku nak jalankan program untuk badminton. Sebab nama aku incharge untuk badminton. Tapi satu apa kertas kerja pon aku tak buat lagi. Ohh God! Need help! Aku dah lahh tak pakar pon dalam sukan badminton. Kalau netball tuhh boleh lahh kan. Cabaran buat aku.

Hari ini berbuka diluar. Hantar adik aku balik asrama di Kluang. Sekali jalan lahh selepas waktu kerja. Tak sabar nak balik. Lambatnya masa berlalu kan. 

Aku rasa aku dah tada apa nak bebel. Macam nak cakap sesuatu. Tapi entah lahh kan. Tak terkueluar pulak idea tuhh. Tadi bukan main berlambak-lambak yang aku nak ceritakan.

Oke lahh peeps! Selamat berbuka puasa yee semua! Mkan jangan kenyang sangat. Kawal nafsu anda yee. Hihihi. Happy weekend guys!



No comments:

nlad
A women with a different kinds of addiction