Wednesday, November 18, 2015

S I N G L E L I F E ? ? ?


Hello everyone. Hello peeps. A very good afternoon at all. I'm just took my meal with my office mate. Ohh sangat kenyang ! Perut bagai nak meletop hah.

I am enjoying being single, okay ?
I'm not single. I'm not taken. I'm simple on reserve for the one who deserves my heart.

Masih tidak terbuka hati ini untuk dimiliki. Tidk terbuka hati ini untuk menerima sesiapa lagi. Bukan kerana masih harapkan yang lama, cuma aku tidak mahu patah hati lagi. Bercinta bukan sesuatu yang mudah. Berkasih bukan sesuatu yang boleh dibayar dengan wang ringgit serta kemewahan, akan tetapi, pertalian itu adalah sesuatu yang memerlukan kejujuran, ketulusan, keikhlasan dan apa yang penting adalah memahami antara satu sama yang lain dan juga melengkapkan kekurangan yang ada.

So aku enjoy dengan status "S I N G L E" aku ini. Single is not a status. It is a word that best describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others. Being single doesn’t mean that you know nothing about love. Sometimes being solo is wiser than being in a false relationship.

Okay so sekarang aku boleh jadi sebahagian daripada kawan-kawan korang kan? Let be my friends and aku juga tak sombong untuk boleh jadi kawan korang yee.

Walaupon .....



Many thanks to all my dear friends yang buat hari-hari ku begitu bermakna. Yang telah buat aku tersenyum simpul dengan perhatian korang tentang diri aku.Perangai masing-masing. Aku kenal segala jenis manusia yang datang kali ini. Alhamdulillah, mereka buat aku tersenyum dan aku bahagia. Cukup bahagia. Tidak tekata bahagia ini. Tambahan lagi team netball aku yang banyak perihatin dan beri semangat yang tak putus-putus pada aku. Alhamdulillah.

Mana mungkin aku boleh lupa semua ini kan. Mana mungkin aku boleh tendang mereka jikalau aku jumpa Mr. Perfect sekali pon. Mana mungkin aku lupa diri kan bila aku berduka, sedih, kecewa dan menanges. Mana mungkin aku lupaa.

Aku mula sayang akan mereka. Rasa sayang itu datang dengan penuh rasa gembira mengenali mereka. Aku menangis sebab masih ada lagi yang sudi nak buat aku bahagia. Beruntungnya aku. Terasa sangat dihargai. Terima kasih semua.

Aku tak akan ungkap setiap nama korang yee. Aku harap korang rasa apa yang aku rasa saat dan tika ini. Pejamlah mata, ingat aku, dan nama kau yang terukir. Hihihi. Jiwang sikit lahh yee. Sorry.

Happy Wednesday all !

Senyum lebar hari ini, lots of love, NLAD :)

No comments:

nlad
A women with a different kinds of addiction